Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Λογοπαίγνιο




  Λοιπό,αρχικά καλησπέρα σας.
 Έχω να δηλώσω πως δεν απολαμβάνω τα παιχνίδια των βλόκερς αλλά επειδή αγαπώ τον τόσο δα και το καλό παιδί χωρίς αλλά θα παίξω το παιχνίδι τους.Καμιά φορά είναι ωραίο να αφήνεις την ζωή να σε οδηγεί και να απαντάς στις προ(σ)κλήσεις . Άσε που ήθελα να σας βάλω την κομματάρα αυτή! 
 Το παιχνίδι έχει να κάνει με το να αναφέρω 10 πράγματα που αγαπώ,εύκολο!Αλλά (πάντα υπάρχει ένα αλλά) επειδή δεν μου αρέσουν τα εύκολα και είμαι ζόρικο γκομενάκι θα γράψω 10 πράγματα που αγαπώ να μισώ.


1.τα μαλλιά μου
2.την κυτταρίτιδα
3.τον άμμο
4.τη κολλητή μου
5.το να ξυπνάω αργά
6.τη βαρεμάρα μου
7.την κοροιδία
8.το παρκάρισμα
9.το οθωμανικό(απ'τον κώλο ντέ,τι δεν κατάλαβες?)
10. την ξερολίαση


 Εγώ λοιπόν δεν σας ζητάω τίποτα...απλώς να σχολιάσετε κάτι γιατί μου αρέσει πολύ να λαμβάνω μέηλ με το κωδικό όνομα amalthia και να τρέχω να δω τι μου γράψατε!


 Α! να μην ξεχάσω να αναφέρω ευπηθώς πως είχα σκοπό να κάμω καινούριο ποστ..αμί!είχα βρει και τίτλο αλλά τα παιδία πιο πάνω μου άλλαξαν τα σχέδια και θα αργήσω να το γράψω γιατί δεν θέλω να σας ανησυχήσω με απανωτά ποσταρίσματα και να μου στέλνετε γιατρούς και ξεματιάστρες.

43 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Η μαλακία είναι ότι δεν έχει φούρνους εδώ πάνω... κάτι θα γκρεμίστηκε, δεν μπορεί...

Τώρα, προσωπικώς, εμένα δεν μου πέφτει λόγος, αλλά να μισείς το othomanic; Κρίμας. Κρι-μαςςςςςςςςςςςς!

Δεν ξέρεις τί χάνει(ς).


Αυτά για αρχή... μέχρι να φτάσεις τα 38097878689 σχόλια, κάτι θα βρω να ξαναγράψω :)

Ναύτης είπε...

1. είσαι ξανθια (;)
2. είσαι νάρκισσος
3. θαλασσινη
4. ή και μισεις που την αγαπας
5. αλλα ξυπνας αργα
6. που σε εμπνέει
7. αυτο ναι
8. γυναίκα είσαι...
9. όπως το 4...
10. επι του προκειμένου, εμένα...

:)

kathysteras είπε...

Ο άμμος δεν υπάρχει. Υπάρχει ο πάμπλο άμο ο γνωστός ποδοσφαιριστής που όμως δεν είναι και τόσο αμφιλεγόμενη προσωπικότητα (εντάξει είπα την βλακεία μου και ηρέμησα).

Άμαν πια όλες οι γυναίκες φαγωθήκατε με τιο οθωμανικό τέτοιος πόλεμος ούτε στο γλυκό μου το γατόσκυλο. Αφού έχω δει κάτι ταινίες με κάτι καλές κοπέλες που το απολαμβάνουν, αλήθεια.

Α και δεν υπάρχει λόγος βιασύνης αφού αποφάσισες να γράψεις το πρώτο βήμα έγινε.

Flonsavardu είπε...

θα συμφωνήσω με τον κάθυ, τι είναι ο άμμος μαρή βλαχάρα;

και σταμάτα με τα μαλλιά σου, είναι τόσο όμορφαααα.

Flonsavardu είπε...

και κυτταρίτιδα δεν έχεις. έχω δει φωτογραφίες εγώ! (κάνεις φώτοσοπ μαρή;)

Ιφιμέδεια είπε...

Εγώ ήθελα να πω ότι λατρεύω τους White Stripes. Εύγε για την μουσική επιλογή!!!

Ιφιμέδεια είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
☆LoUniTa☆ είπε...

χαχαχα
αγαπω να μισω και τη δικη μου κυτταριτιδουλα...
αυτο ειναι...
να αγαπαμε ακομα κ αυτα που μισουμε ;P

lazaros είπε...

Οκτώ στα εννιά πέτυχες διάνα. Απιστέφτιμπουλ.

τόσο δα σε λέω είπε...

μας έφτιαξες
το τζολίν παίζει να είναι η καλύτερη διασκευή που έχουν κάνει
και εδώ παίζει να εκτοξεύεται σε ένα από τα καλύτερα τραγούδια όλων τον εποχώνε

mahler76 είπε...

το 2 και το 9 χαχαχχχαχα
καλή σου μέρα :)

kalo paidi alla... είπε...

Λοιπόν έβαλες απαγορευμένο τραγούδι και έκανα το λάθος να το ακούσω μεσημεριάτικα στη δουλειά. Τσιγάρα και ουίσκια να σβήσει ο πόοονοοοοος που έφυγες και είμαι μόοοονοοοςςς..
(έγραψες και κάτι άλλα δεν μπορώ να τα διαβάσω τώρα θα επανέλθω όταν ηρεμήσω!)

Pink_Fish είπε...

Τα love to hate you είναι τα καλλλλύτερα μου, γι’ αυτό λοιπόν πάρε 10 να έχεις:

1. Τις τρίχες στα πόδια μου
2. Τους μαύρους κύκλους μου (πότε θα ξεκουμπιστείτε, ε, εεεεε???)
3. Αυτούς που τρώνε ένα φορτηγό πράγματα και δε παχαίνουν ποτές
4. Τα τραγούδια με χάλκινα
5. Τους Κονιτόπουλους
6. Τις διακοπές νερού/ρεύματος
7. Να μη θυμάμαι που έχω βάλει το τσιμπιδάκι φρυδιών/τα γυαλιά μου/τα κλειδιά μου
8. Αυτούς που μου μιλάνε για πράγματα που δεν δίνω δεκάρα
9. Να φεύγω από το σπίτι το πρωί χωρίς να έχω πιω καφέ (έλεος ρε γαμώτο!)
10. Το καθημερινό τρεχαλητό μου αλά Βέγγος

Αυτά, δεν ξέρω αν σας αρέσουν, αλλά και να μη σας αρέσουν αυτά είναι

Pink_Fish είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ok ok είπε...

παρκαρισμα... θα συμφωνησω

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

με προβλημάτισες...
τελικά σου αρέσει το οθωμανικό ή όχι; (greek style κατά μία άλλη γραφή...)

αν αγαπάς να το μισείς όσο την κολλητή σου, υπάρχει θέμα...
αν όμως αγαπάς να το μισείς όσο την κοροϊδία, τότε υπάρχει θέμα επίσης...
επίσης παρετήρησα ότι τα εκτός του οθωμανικού εννέα θεματάκια (πχ μαλλιά, παρκάρισμα, κλπ) τα αντιμετωπίζεις - όσο κι΄ αν τα μισείς - σε σχεδόν καθημερινή βάση
ισχύει το ίδιο και για το περί ου ο λόγος;

ταύτα και παραμένω
απαράδεΧτος

χεχεχε σκατά προβληματισμός μέπχιασε βραδιάτικα...

Ανώνυμος είπε...

έλα πότε έκανες ανάρτηση εσύ?? να μου στέλνεις ταχυδρομικά περιστέρια,σήματα καπνού,κάτι τελοσπάντων ((amalthia που σ'αγαπάω))

λοιπόν τί να σχολιάσω? μαζί σου γλυκειά μου,κυτταρίτιδα δεν έχω οπότε ασ'το αυτό (ήθελα να το πώ το ψώνιο,κατάλαβες?) και viva amalthia once again.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι η άμμος γλυκά μου παιδάκια. Είναι ο άμμος. Στην πορεία βγήκε η αμμουδιά και έτσι έμεινε. Η αμάλθεια γράφει ιστορία..

Πρέπει να θυμώσω με αυτούς που σε προσκάλεσαν να παίξεις. Καλέ αφήστε την να γράψει ανάρτηση και μετά καντε ό,τι θέλετε.. Η τύπισσα θα μπει στα ρεκόρ γκίνες ως η πάντοτε απούσα από το μπλογκ της μπλόγκερ και πάντοτε παρούσα σε όλα τα υπόλοιπα..

Θα συμφωνήσω με τα οθωμανικά και τα αυστριακά.. Δεν τα πάω εγώ αυτά..

Φιλάκια μικρό μου πόνυ..

Αντώνης είπε...

Καλώς σε βρήκα

Καταλαβαίνω γιατί μισείς τα πρώτα 8(οκτώ)αλλά έχω 2 απορίες για τα 2 τελευταία
...τι είναι το οθωμανικό καλέ;
...η ξερολίαση είναι κάτι πρόστυχο;

mahler76 είπε...

@Αντώνης
οθωμανικό είναι το να τον παίρνεις από τον κώλο.

wdafcseww είπε...

Αμαλθια πια σταση σ αρεσει ?

Απλη περιεργεια..

Ανώνυμος είπε...

amalthia h katsika pou taize ton Dia.
paneksypno. twra taizeis emena.

profanws sta 4 james. eipame katsika! eksypno e? :) kalh h asteiara mou?

Statler ή Waldorf είπε...

αντε παααλι...και εκει που λεω δεν μπορει παλι φουρνος γκρεμιστηκε δεν μπορει...! Το κοινο σου περιμενει πως και πως αναρτησηηηηη :p

παντως σε πολλα συμφωνω...

την καληνυχτα/καλημερα μου
στατλερ

Loud Melody είπε...

Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπω το ευπηθώς γραμμένο!!! Μόνο στην Αλίκη το άκουγα :)

Manouli είπε...

Βλ. απάντηση που έδωσα στον πολυαγαπημένο και πολυτάλαντο kathystera. Τα ίδια και σε εσένα.

I've missed u though amalthiaki..

kathysteras είπε...

Μα καλά η amalthia δεν γράφει έτσι και αλλιώς συχνά άστη να κάνει και κανά ποστ επιπλέον.

Πω πω ρε συ πέρασε μιά εβδομάδα κιόλας που το έγραψες το ποστ. Κάτι μου είχες πει να σου θυμίσω. Κάτι για τα σχόλια κοίτα να δεις δεν μου 'ρχεται τώρα...

Αντώνης είπε...

Ο/Η mahler76 είπε...
@Αντώνης
οθωμανικό είναι το να τον παίρνεις από τον κώλο.

Και πονάει αυτό;;;;;;

suncitizen είπε...

pws ginetai na agapas na miseis tin koliti sou? (sxizofreniko)

amalthia είπε...

@marco
με το ζόρι παντρειά?

@Ναύτη
όντως τα ξέρεις όλα..αλλιώς πως κατάλαβες το 4??

@Κάθυ μ'
σου προτείνω να πας να βρεις αυτές τις κοπέλες που το απολαμβάνουν.α! και μετά βρες και κάτι αγόρια που απολαμβάνουν να τα κατουράνε στις ίδιες ταινίες.

@Φλό μου(νί της λάσπης)
αμα έκανα και φώτοσοπ στο φέισμπουκ θα μουν ντιπ για ντιπ βλαχάρα!
και όμως...αγαπάω να την μισω γιατί μου δίνει ώθηση να γυμνάζομαι ώστε να την διώξω.και η γυμναστική κάνει καλό...και είναι Ο αμμος!

@Ιφιμέδεια
thanxs που το προσέξατε! πάλεψα για το κοπλιμάν αυτό!

@Λουνίτα με αστεράκια,
είδες τι καλές που είμαστε??

@Λάζαρε
κι όμως αληθινό.

@τόσο δα
δεν παίζει!είναι!

@Μahler
αστεία η κυτταρίτιδα ε?!αυτό είναι που λέμε "παίζεις με τον πόνο μου".

@καλό παιδί χωρίς αλλά
αυτό το κομμάτι ακόμα και αν δεν σου έχει φύγει κάποιος καταφέρνει να σε κάνει να νιώθεις απόγνωση.
μαγικό?!

@Pinkfish
συμφωνώ με όλα,αλλά αν πρέπει να διαλέξω ένα τότε θα πώ το Νο8!

amalthia είπε...

@liou-B
και μένω και στο πιο κεντρικό σημείο της πόλης...φαντάσου!

@Γιατρέ μου απαράδεΧτε
έχετε δίκιο...περιμένω συνταγή ψυχοφαρμάκων! το λογαριασμό θα το κανονίσει ο μπαμπάς μου.

@Κihli
ανάρτηση,που λες,έκαμα στις 9 του Σεπτέμβρη,μεσημεράκι ήτανε,έπινα ένα φραπεδάκι,είχα ησυχία,είχα κέφι και όρεξη(not)και λεω δεν γράφω 2 γραμμές να χαρεί η φίλη μου η Kihli που πολύ την εκτιμάω?? κι έτσι κι έγινε! βέβαια,αυτά που λες για την κυτταρίτιδα σε κάνουν εξωτικό πλάσμα στα αυτιά μου!να το ξερς'!

@Αυτή μου
σε ευχαριστώ για το "άμμος",το χρειαζόμουν,ικανοποιήθηκα γιατί πριν το γραψω κόλλησα λίγο και το σκέφτηκα!
δεν είναι όμως καλύτερο που σχολιάζω στα βλογκ σας??εγώ έτσι άρχισα την πορεία μου,πρώτα ξεκίνησα ώς σχολιάστρα και μετά άρχισα να γράφω(που και που)...

ερώτηξις: ποια είναι τα αυστριακά?με ενδιαφέρει το θέμα.

@Αντώνη
πιστός στο ραντεβού σου,το χες πει πως θα ξανάρθεις!
...με πρόλαβε ο Μάλερ
...όχι,κάτι σπαστικό.

@james
καμία, εγώ σεξ δεν κάνω.αυτά μετά το γάμο.

@shinobi
ευχαριστώ και ευχαριστώ.καλώς ήρθες. δεν γέλασα και πολύ,θα ναι που νυστάζω!

@Στατλερ
είπε ο Μarco πως δεν έχει φούρνους εκει πάνω!

@Γλυκιά μου Μελωδία
χαχαχαχα,απο την Αλίκη εμπνεύστηκα.παιδικά βιώματα είναι αυτά...σε κυνηγάνε!

@Μανούλι μου!!
ε καλά ο Κάθυ είναι "ο εκλεκτός"
μια καρδούλα για σένα!α τι γλυκό!

@Κάθυ μ'
το βρήκα! μου χες πει να μην απαντήσω στα σχόλια για να το παίξω δυσεύρετη...σόρυ που δεν σε άκουσα...

@suncitizen
γίνεται,γίνεται,αγαπάς να την μισείς γιατί την βλέπεις πολλές ώρες και αμα σου τη σπάσει της φωνάζεις αλλά μισείς και που την αγαπάς και ανέχεσαι π.χ να σε στήνει ενώ σε άλλον θα έκοβες την μιλιά.

mahler76 είπε...

@Αντώνης
ανάλογα το μέγεθος του εργαλείου, την εμπειρία του τεχνίτη και την ποσότητα γράσων που χρησιμοποιούνται χαχαχα

Statler ή Waldorf είπε...

παραπληροφορηση μικρη μου amalthia , εχουμε εμεις φουρνους! Σε παρακαλω...και κανουν ενα ψωμι...ουφ, πολλες θερμιδες :p

φιλιαααα
στατλερ

Provato είπε...

ρε λύσσα με το οθωμανικό, τι ρατσισμός είναι αυτός

Leviathan είπε...

ti varemara nomizo oloi mas agapame na misoume :) kalimera!

kathysteras είπε...

Κάποιος γιορτάζει που να ξέρω

Vipera Lebetina είπε...

Amalthia, χρόνια και ζαμάνια, δεν νομίζεις;!

Λοιπόν, let's get to the point, που λέμε και στο χωριό μου.. Μισώ............

1.Την ποπ μουσική
2.Την ελληνική ποπ μουσική
3.Τον καθηγητή-μαλάκα που νομίζει ότι είναι και καθηγητής αρχαίων.
4.Τα λαδωμένα μαλλιά
5.Να μη βρίσκω τα βιβλία και τα cd μου.
6.Να αλλάζει κάποιος θέση στα έπιπλα (με εξαίρεση τις καρέκλες!)
7.Τη Γαλλία
8.Τις τσίχλες καρπόυζι
9.Τη Ρεάλ Μαδρίτης
10.Τον Κριστιάνο Ρονάλντο!

Vangel Greko είπε...

Είδα φως και μπήκα!!

Εξαιρετική αναρτηση με πολύ χιούμορ!!

Και με μεγάλο κοινό βλέπω..

Γιατί κολλάτε όλοι στο σεξουαλικό??

στο ΤΟΡ 10 συμφωνώ για το 4,6-σπάνιο φαινόμενο-, το 7,8 & στο 10 θα προσθέσω και το ναρκισισμό!!

Maria είπε...

othomaniko leei..pa pa pa!

amalthia είπε...

@Statler
χαλάλι οι θερμίδες και η κυτταρίτιδα εαν είναι νόστιμο..

@πρόβατε
δεν είναι ρατσισμός...φόβος για το άγνωστο είναι...μουχαχα

@Leviathan
καλησπέρα!!είναι πολυτέλεια η βαρεμάρα για μερικούς,οπότε ας την εκτιμήσουμε.

@Κάθυ
τα 'παμε!

@Viperaki
τον Ρονάλντο τον μισείς και όταν βγάζει την μπλούζα του??απορία το χω!

@Vangel
αφού σκέφτομαι να μην ξαναγράψω τίποτα σεξουαλικό(τι ψεύτρα που είμαι)

@Μαρία
α πα πα παιδί μου!μετά το γάμο!

Vipera Lebetina είπε...

Amalthia, αυτός είναι ο σκοπός μου στη ζωή, να τον μισώ!

Άλλωστε, δεν μου αρέσουν οι άντρες όπως αυτός, δεν είναι του γούστου μου! Aν σου πω ποιοι μου αρέσουν θα αρχίσεις να τραβάς τα μαλλιά σου! Τουλάχιστον αυτό κάνουν οι φίλοι μου!!

Υ.Γ.: Το δίλημμα για το οποίο έγραφα στην ανάρτησή μου αναφερόταν στο παρακάτω τραγούδι (το οποίο ξέχασα να βάλω στην ανάρτηση!). Λοιπόν; Ποια προτιμάς

http://www.youtube.com/watch?v=l5YWONGI_iI

Heliotypon είπε...

Εγώ μισώ που είσαι πιτσιρίκα και δεν μου πάει (και δεν με παίρνει...) να σου κάνω καμάκι!

atihrastw είπε...

1. to zouligma mesa sta trolei
2.pou se elaxistes kafeteries o galikos kafes einai oraios
3.tous taksitzides p den kseroun na odigane
4. auto to 2 pou grafei ekei sto taksi meta tis 12,kai trexoun ta euro.
5.den grafeis pio suxna anartiseis!:P:P